Hoe kan ik de laadbeurten van een Nexxtender Home of Nexxtender Mobile synchroniseren met de Nexxtmove app?
Meestal wordt de data tussen de app en de lader automatisch gesynchroniseerd via de cloud (Nexxtmove) van zodra de smartphone en de lader connectie hebben gemaakt via Bluetooth. Soms is de verblijftijd niet lang genoeg waardoor de synchronisatie mislukt. Daarom raden we ook aan om minstens 1 keer per week bijkomend te synchroniseren.
Hieronder de stappen die u kan volgen om de data over te zetten:
- Check of Bluetooth is ingeschakeld op de smartphone.
- Check of de smartphone via Bluetooth gekoppeld is aan de Nexxtender.
- Check of de smartphone een werkende internetverbinding heeft.
- Open de Nexxtmove app.
- Ga naar “Mijn apparaten”.
- Selecteer de lader waarmee je de Q8 electric-app wilt synchroniseren.
- Tap op “Synchroniseren” om het synchroniseren te starten. Het kan enkele minuten duren alvorens de synchronisatie volledig is verwerkt en zichtbaar is in de app (hoe meer achterstallige data, hoe langer het synchroniseren zal duren).
Gelieve minstens 1 keer per week bijkomend te synchroniseren om ervoor te zorgen dat de laadbeurten correct en apart in het systeem worden opgeladen. Zo verschijnen ze ook correct op uw rapport.