Ik krijg een foutmelding aan de laadpaal.

Controleer in de Q8 electric-app of uw laadkaart correct gelinkt is aan uw profiel in de app.

 

Is dit niet het geval, link dan eerst uw laadkaart in de Q8 electric-app. Zie Hoe link ik een Q8 electric-kaart aan mijn profiel in de app?

Is dit wel het geval, controleer dan de status van de laadpaal in de Q8 electric-app:

 

  • Indien deze laadpaal zichtbaar is in de Q8 electric-app en deze heeft een groen icoontje met een vinkje, dan zou uw Q8 electric-kaart op deze laadpaal moeten werken. Neem dan contact op met onze klantendienst via 03/241.35.35 of [email protected]. Heeft deze laadpaal echter een geel icoontje met een bliksem of een zwart icoontje met een vraagteken, dan is deze bezet of defect en dient u een andere laadpaal te gebruiken of de provider van de laadpaal te contacteren. De gegevens van de provider staan in meeste gevallen op de paal zelf.
  • Indien deze laadpaal niet zichtbaar is in de Q8 electric app, dan wordt de Q8 electric-kaart hier niet aanvaard en dient u een andere laadpaal te gebruiken.